popedaclub.com

Popedafanien yhteinen juttutupa
Tänään on 23 Marras 2014, 12:39

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 16:12 

Poissa

Syksyn Tarinankertojat-klubeilla juhlitaan kotimaisen rocklyriikan taitureita. Keikoilla kuullaan tuoreita tulkintoja klassikkobiiseistä sekä harvinaisempia helmiä artistin uran varrelta. Lisäksi kerrotaan tarinoita siitä, miten laulut ovat syntyneet.

Marraskuun Tarinankertojat tuo estradille Popedassa, Sleepy Sleepersissä ja Hanoi Rocksissa kitaroineen Costello Hautamäen. Myös tuottajana ja säveltäjänä toimiva Hautamäki on soolouransa ohella kynäillyt muun muassa useita Popedan hittejä. Hautamäen kolmas
sooloalbumi julkaistaan tänä syksynä, ja "Aurinko valvoo" -single on soinut tiuhaan radioaalloilla.

Tarinankertojat-yhtyeessä soittavat Marzi Nyman, Anssi Nykänen, Harri Rantanen, Kalle Alatalo, Jani Wilund ja Mikko Siltala.

Tiistai 20.11.
Tarinankertojat-klubi:
COSTELLO HAUTAMÄKI
Vintti klo 19–23
Live klo 20
K-18

Liput alk. 12 € Tiketistä / 14 € ovelta

http://www.facebook.com/#!/events/187881468015699/

Se oli hoo-o-oo-oo-holtiton nainen, ja kimee kimee kimee oli kiljunta sen!
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 16:14 

Poissa

Ja toki paikalle. 8-)

Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 17:14 
Site Admin
Poissa

KomisarioPeppone kirjoitti:
Ja toki paikalle. 8-)

ja tää on kateellinen :lol: . haluis myös tuonne! mut raporttia odotellen ;)
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 19:17 

Poissa

Aijai can't wait! :D
Jänskättää, millane tapahtuma toi tulee olee.
Paikalle tottakai, kivaa kun täälläki tapahtuu jotai viikon piristeeks.. ;)

Rock'n'Roll
 Profiili  

ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 20:40 

Poissa

Odotukset korkealla! Odotan mukavaa iltaa jota vietämme ystävien kesken ihanasta musiikista ja tarinoista kuunnellen. <3

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 09:46 

Poissa

Olipas ihan uskomattoman ihana erilainen ilta. Useat tutut biisit bändin omalla tavalla sovitetut. Wau! Kiva klubi, pöydät lavan edessä. Biisien lomassa tarinoita biisien synnystä ja biiseistä. Voi että ilta olis voinut kestää paljon pidempään. Paikalla paljon ihania tuttuja! En osaa hehkuttaa enempää!

Kaasua: http://www.youtube.com/watch?v=hU3FtbOw ... ature=plcp

Kappulilta saamme ehkä lisää videoita. ;)

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 13:25 

Poissa

Komppaan KPta! Oli ihanaa ;) Oli mielenkiintoisia sovituksia, ja kaikki toimi hienosti houdebandin kanssa. Pientä vaihtelua, joka onnistu mainiosti! :D

Tässä
Selma: http://www.youtube.com/watch?v=-j_hVF5PqTc ( Alussa sitä tarinankerrontaa pikkaisen. :) )

Lisää on ehkäpä tulossa, Elän itselleni ym.

ps. En tiie johtuuko se vaan mun nettiyhteydestä, kun youtube itestää heittää ton alkuun huonompi laatuisena.. aina pitää olla itte vaihtamassa laatua paremmaks. :? Kaunis kirkas HD-kuva se pitää olla.. :x

Rock'n'Roll
 Profiili  

ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 15:03 

Poissa

Kappulin kuvaamana:

Punaista ja Makeaa: http://www.youtube.com/watch?v=SvKZZ56X ... r_embedded

Profiili  

ViestiLähetetty: 21 Marras 2012, 17:52 

Poissa

Kappulin kuvaamana:

Rollareitten konserttiin: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... V-3rrYeA8#!

Profiili  

ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:04 

Poissa

Iso kiitos koko ryhmä rämälle keikkavideo "kasasta"! :D
Tollasia rentoja rupattelujahan ne costin keikat on ja kuulee tarinaa jos jonkilaista. Tossa niitä taustoja availtiin vielä hiukan enemmän :)
Toi rytmiryhmä... :roll: Täytyy todeta, että Popeda on aina Popeda! Esim. Selmassa tuntu, että Costi joutu ajottain miltei huutamaan kun rytmiryhmä soitti niin kovaa? Ainaski siltä kuulosti videolla. Tosin kaks kitaristia costin lisäksi niin kyllähän siitä mölyä tulee. :P
Rummuissa kokenu ja monissa tv ohjelmien housebandeissä suosittu Anssi Nykänen, mutta jotain tosta sen soitosta puuttuu.. kyä Lacu vaan on kova! :)

Mutta tosi kiva, kun on tarjolla paljon videoita! Kyllä kelpaa fiilistellä <3

" Aurinko nousee ja Popeda laskeutuu levolleen. " C. Hautamäki
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:09 

Poissa

Costi tuntui nauttivan illasta ihan yhtä paljon kuin yleisö, ainakin noin ymmärsin tuolta facen puolelta kommenteistaan. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:11 

Poissa

Kappulin kuvaamana:

Holtiton nainen: http://www.youtube.com/watch?v=gAQHVSKr ... r_embedded

Kuuma Kesä: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Wu65qYV9u8

Profiili  

ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:12 

Poissa

No niin lapsukaiset, valmistautukaa romaaniin! Costin epävirallinen hovikirjottaja on vauhdissa! :'D

Aaaa, Costi kertomassa tarinoita, oli kyllä todella mukava ja hauskanen ilta :) Erilainen kuin yleensä! Mutta ainoo, mikä harmitti, oli se, että se loppu niin pian :( Mä oisin ollu siel vaikka kauemminkin, kuten näyttävästi muutama muukin ;D

Mutta niin, kerronpa samalla kaiken hauskan: siellä rockingferin, KP:n, kappulin ja JaanaP:n kanssa seisoskeltiin puoli seittemästä lähtien ulkona oven takana odottamassa, että päästäisiin sisään. Tietenkin siitä kuljeksi sitten työntekijöitä, ja ekan kerran kun eräs mies siinä meni, ni se sano meille, että ovet aukee vasta seittemältä, et menkää vaikka tonne sisälle odottamaan siks aikaa. Me sitten oltiin siinä, että joo, tiedetää, mut me tultiin just ulos vilvoittelee, ku sisällä oli kuuma (Ja huom! Tuo on melkein totta ;D). Mies sitten tais siin jotain sanoo, et "Ahaa, okeih" ja meni siitä johonki, kunnes se taas jossain vaiheessa tuli paikalle ja sano: "Ovet aukee vasta seittemältä." Taas me nyökyteltiin, et joo, me tiedetää, mut me ootellaan nyt täsä. No sitten kun eräs naistöyntekijä oli tulossa sieltä ulos, ni JaanaP siinä sitten... no mutisi ja mutisi, mutta sano: "joo joo, seittemältä aukee ovet, tiedetään." Tietysti se nainen katto meitä vähän kummissaan, kun ei kerran tienny, et se on meille jo ilmoteltu pariinkin otteeseen (eikä se kai olis ees siitä mitää sanonukkaa). Tietysti naurettiin, mutta kyllä me taidettiin sille naiselle jonkinlainen selitys antaa siitä :)
Ja oli meillä tietty LiibaLaabat ja Elämän Pökäleet "viihdyttämässä" aina kun hiljaisuus tuli :'D

No joo, mutta siinä ulkona sitten seisoskeltiin, höpöteltiin ja naureskeltiin. Saapuihan Costikin paikalle CFC:n ja Allun kanssa ja jokunen sana siinä jo vaihdettiin ennen kuin menivät sisälle valmistautumaan. Me ulkosalla vähän lämmiteltiin illan helmien tahdissa, jotka tosiaan kuulu siihen ulos :)
Vähän ennen seittemää ulos tultiin sanomaan, että ovimies myöhästyy jonkun 10-15min, et sisäänpääsy tietenkin vähäsen myöhästyy, ja sit tuli taas tää: "Mutta tulkaa toki tonne sisälle odottamaan." Mutta me seisottiin siinä kuin tatit :) Tosin siinä vaiheessa, kun CFC tuli ulkona käymään, ni me oltiin kyllä aika valmiita antamaan sille ovimiehen paikka ;D
Uskollisina faneina me kuitenkin seistiin ja seistiin, kunnes oviemies, ei kun ovinainen, saapui pahoitellen paikalle mutta meni sisään. Sitten se tulikin ulkona käymään sen verran kertoakseen, ettei vieläkään hetkeen päästäisi sisälle, kun soundcheckit oli viel kesken.

Ite en seurannut kelloo lainkaan sinä aikana, tai jos seurasin, ni ei oo kyllä mitää muistikuvaa siitä, mitä kello oli kun sisään päästiin. Ittelleni tuli ongelmia heti kättelyssä: tietysti siinä oli narikkajono heti lipuntarkistuksen jälkeen, mutta kun olin kuvitellut, etten tartte kun "ei oo takkia" (liivi, mut en mä sitä luovuttanu sen ulkona seisoskelun jälkeen), ni menin sitten pois ja meinasin mennä johonkin istumaan, kun narikkamies tuliki ilmottaa, et se pitää silti maksaa, vaikkei pistäiskä mitää naulakkoon. Ite oon kerran ennen tähän asiaan törmänny, kun Pelle Miljoonaa oltiin menossa kattomaan, mut eipä oo ennen pyydetty, kai ne on ollu jossain lipun yhteydessä tai jotain. En sit tie, miksei joka paikassa vois olla, et se ois siin lipun hinnassa. Mulle tietysti kävi niin, ettei mulla ollu käteistä tarpeeks, ni sain ruveta pelaan pankkikortin kans. Onneks sain sen viimein hoidettuu ja rockingfer oli varannu mulle siit vierestään paikan, nii ei mulla ollu mitää hätää :)

Tosiaan siellä oli pöytiä ja tuoleja, mikä oli aika jännää, kun on yleensä tottunu siihen, et "tänään saa laulaa, tänään saa tanssia (ja juoda baari tyhjäks)", joten oli vähän vaikee toteuttaa tota tanssimista, kun istutaan tiukasti tuoleissa, mutta kyllä siinä "heilu" biisin tahdissa :D Ja tietysti laulettiin! Mutta tosiaan vähän oli erilaista siinä mielessä.

"Hanoi Rocks" -kitaristi alotteli kahdeksan aikoihin vissiin. Itellä meni tosiaan aika ihan hujauksessa, kun CFC:ki tuli siihen mein kans juttusille. Aika kuluu aina sillon nopiaan kun on hauskaa :)
Mutta joo, monta kivaa biisiä tuli, moni onki kuvattuna ja pistetty linkkinä tännekin. Noitten lisäks Matka tuntemattomaan, Rio de Janeiro (Costin sanoilla), Sukset ja ja ja... ja Pitkä kuuma kesä :D Elän itselleni... Kun mies unelmoi...
(Oon vielki sitä mieltä, et toi kuva on siin vaihees otettu ku esitettiin "Kun mies unelmoi")

Kuva

mitä vielä? Ostin Desoton tuli kaiketi yllättävänä pyyntönä, ainakin Costin ilme vähän kieli siitä, et ei välttämättä oo biisi täysin hallussa :D Pohdiskeli hetken, et mitenköhän mahtaa, mutta sitten päätti et kyll hän yksin voi yrittää jonkun pätkää, mut tulipa siinä sitten muuki bändi mukaan :) Itte kuvasin:

http://www.youtube.com/watch?v=1hE_Du38 ... e=youtu.be

Holtiton nainen oli siitä jännä, että se oli ns. testi, miten hyvän bändin Costi on ittelleen saanu :D Costi rupes soittamaan ja muut sai sitten sitä mukaan tulla mukaan kun keksivät, mikä biisi on kyseessä. Ja eiköhän kaikki sen keksineet ja ruvennut soittamaan! Mutta me oltiin kaiketi yleisössä oikein onnellisia, että se biisi sitten tuli :)

Kuultiin tosiaan biisit vähän erilaisilla sovituksilla, jotka toimi kieltämättä aika hyvin. Ite ainakin tykkäsin :)

Kuultiin myös monen monta hauskaa tarinaa :D Saatiin kuulla esimerkiksi, miten Kälviällä kävi, selvisi myös "pullat pystyyn" ja "taikina nousee" -juttujakin ja vähän Sleeppari - ja Hanoi -ajoistakin :D Hauskaa tosiaankin oli, kun kuuli Kuosmasen pesseen asfalttia tai miten Andy opettaa jonkun kohdan soittamisen aina eri tavalla... Oi voi, kaikkea sitä, mutta ennen kaikkea oli kyllä todella hauskaa :) Ja kyllä siellä ainakin yks vähän haikeempikin tarina oli, mutta eipä siitä sen enempää.

Keikka loppu kymmenen aikoihin, mikä oli mein mielestä tosi ihmeellistä! Kai me ollaan siihen niin totuttu, et keikat loppuu vasta puolenyön jälkeen.
No mut keikan loputtua me siinä sitten vielä pitkä tovi istuskeltiin siinä ja pidettiin vielä hiukan hauskaa. Sitten Costi tulikin takahuoneesta ja jakeli suukkoja naisäänestäjien poskille. rockingferille haettiin yhteiskuva, jonka yhteydessä mä sit samalla hain nimmarin Matka tuntemattomaan -sinkkuuni. Mä sain sitten suukon poskelle siinä sivussa :) Sitten siinä hetki jutusteltiin, kunnes ruvettiin hiljalleen poistumaan paikalta, mä ja rockingfer vähän myöhemmin, mutta törmättiin me ulko-ovella pieneen tukokseen, eli siellä kappuli, KP ja JaanaP oli CFC:n, Costin ja Allun kans. Jätkät siitä marsseivat autolleen kamppeittensa kans, ja me naiset sitten jatkettiin yhdessä, naiskolmikko autolleen ja mä ja rockingfer kohti Kamppia ja sieltä kotio.

Oli kyllä todella hauska ilta kaikin puolin! Yksi asia, mistä todella olin onnellinen, oli se, että tunsin oikeasti kuuluvani porukkaan. Kotikaupungin kaveriporukassa olen usein tuntenut itseni ulkopuoliseks, vaikka porukassa on mun lisäks 6 muuta ihmistä. Mutta nyt ei todellakaan tuntunut siltä, ettei mua kaivattaisi eikä missään vaiheessa ainakaan mikään harmittanut. En tuntenut jääväni kertaakaan ulkopuoliseksi :) Kai siihen vaikuttaa se, että on niin paljon samanhenkisiä ihania ihmisiä ympärillä <3 Mutta niin, olin kyllä todella onnellinen illalla kun menin kämpille, ei meinannu edes uni tulla, kun mietti kaikkea mitä oli tapahtunut ja täytyy kyllä sanoo, et on viel tänäänkin kauheen hyvä mieli :) Kenties voi myös johtua siitäkin, että veljeni sai kortin ekalla kerralla, mutta kaiketi tääki retki vielä vaikuttaa ;D
Joten vielä kerran: Kiitos kaikille ihanasta ja todella hauskasta reissusta <3

"Muistakaa, että jokaisella on tässä maailmassa ainakin yksi ystävä" - Pate Mustajärvi
 Profiili  

ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:25 

Poissa

Voi kiitos Subbe ihanasta romanista. Siinä oli vain yksi vika: se oli liian lyhyt. :lol: :lol: :lol:

Popeda-piireissä pidetään aina yhtä eikä kysellä ikää eikä titteliä. <3

Oli kyllä niin hauska ilta ja se tosiaan alkoi jonossa! :lol: Toivottavasti jonon hännillä ei kellään kuumottanut korvat meidän juttuja kuunnellessaan. :oops:

Ihanan kuvan oot ottanut Costista!

Profiili  

ViestiLähetetty: 22 Marras 2012, 16:53 

Poissa

KomisarioPeppone kirjoitti:
Voi kiitos Subbe ihanasta romanista. Siinä oli vain yksi vika: se oli liian lyhyt. :lol: :lol: :lol:

Popeda-piireissä pidetään aina yhtä eikä kysellä ikää eikä titteliä. <3

Oli kyllä niin hauska ilta ja se tosiaan alkoi jonossa! :lol: Toivottavasti jonon hännillä ei kellään kuumottanut korvat meidän juttuja kuunnellessaan. :oops:

Ihanan kuvan oot ottanut Costista!

Kiitos kiitos ja kiitos, kiva, että pidit :) <3

Jooo, no se jäi muutamasta syystä lyhyeks: En viittinyt ihan kaikkee mein juttui ja kommelluksia kertoa, vaikka kuinka hauskoja olikin :lol: ja Costin jutuista oisin toki voinu kyllä kertoilla, mutta kun epäilin vahvasti, että mahdanko muistaa kaikkia oikein.. Itse asiassa tota "oikolukiessani" mun tuli mieleen joku juttu, minkä oisin halunnu kirjottaa, mut sit ku pääsin kohtaan, jossa sen ois voinu mainita, ni tietenkin olin jo unohtanu -___- Sen siit saa, kun ei ota opiks ja kirjota heti ylös!

Mutta joo, jonosta lähtien aina loppuun asti :) Ja tosiaan, toivottavasti ei, oli meinaan kyllä jutut! :lol:

"Muistakaa, että jokaisella on tässä maailmassa ainakin yksi ystävä" - Pate Mustajärvi
 Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia